2013-03-21
 20:54:54

ridningen

ja nu var det länge sen jag bloggade sist.. och så säger jag för 500 rade gången att jag ska bli bättre men nu, nu är jag seriös! nu ska bloggningen igång igen! jag har ju såklart mycket att berätta om sen senaste gången jag bloggade men det känns inte rätt att börja med det, varför vet jag inte men jag börjar helt enkelt med ett inlägg om senaste ridpasset. det var hoppning och jag hade Armani, det gick helt okej, iaf mot slutet. vi hoppade inget jättestort bara små några hinder men det var väldigt kul! och när jag väl fick fart på honom gick det mycket bättre! :)

gammal bild på Armani ♡








KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!