2012-03-19
 18:06:54

tjenare! ;)

hejsan! :D idag började
vi dagen med att att gå på en teater, med klassen alltså ;)
vi gick hela vägen till kulturskolan i hamarbysjöstad för att titta på en pjäs som hette
rått-fångaren ;) den var.. konstig ;D
jag hade förresten tänkt att idag skulle bli min converse prämier dag i år men
bara för det skulle det absolut va kallt, blåsigt och blött! ;)
jaja, när jag kom hem städade jag mitt rum, badrummet och lite av köket! :/
(Jobbigt) aa.. men senare ska jag gå och träna handboll ;)
det e alltid mycket kul! :D
hej då !!! :D


Fanny
PUBLICERAT: 2012-03-20, 21:06:26 | URL: http://Faannyd.wordpress.com

Duktig Josefin som bloggar ! :D:D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!