2013-01-20
 10:36:36

Sjukling ;)

hej! :)
nu har jag äntligen börjart friskna till igen (jag har varit sjuk rätt länge nu) och det är väldigt skönt!
Jag är i och för sig inte tilllräckligt frisk för att åka till stallet, även om jag vill det :/
jaa, annars då? ähh.. jag misade två ridpass när jag var sjuk, det vanliga på torsdagar och så en sitsträning igår. 
Villket var jättesynd hade sett fram emot det :/
och så är det möte i stallet på måndag som jag inte heller kommer kunna gå på fast då är det för att jag har träning , sista innan ungdoms-SM! ååh Taggad! gud va kul det ska bli! haha 
just det jag har äntligen laddat ner lite nya bilder från min kamera så ni får iaf lite nya bilder med det här ganska trista inlägget ;)
hejdå <3
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!