2013-01-09
 18:34:21

stallet och skolan ♥

hej hopp! ♡
jag vill bara börja med att säga förlåt för dålig uppdatering här på bloggen, men till mitt försvar har jag inte haft Internet på ganska länge. aja idag har jag varit i skolan, andra dagen efter lovet och jag är redan trött och över lastad med läxor :/
idag (i skolan) har varit en rätt lång dag men sen fick jag iaf komma iväg till stallet och träffa Salento ♥ vilket var jätte härligt, han var på riktigt gos-humör så jag borstade i nästan två timmar. Ja och nu sitter jag på bussen på vägen hem till en massa plugg.. aja det är bara att ta tag i det! ;)









Cornelia
PUBLICERAT: 2013-01-09, 20:34:16 | URL: http://cornelial.wordpress.com

Ett inlägg! wihho det var länge sen haha :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!