2013-01-23
 20:45:44

Träffat gammal kompisar ❤

Hej på er! :)
Idag har jag såklart varit i skolan och så men jag har också träffat några "gamla" kompisar! och en konstig grej är att jag kände först hur mycket jag har saknat dom när jag faktiskt träffade dom! <3
Det var verkligen jätte, jätteroligt!! :D
Vi gjorde inget speciellt men det var jättekul ändå, vi tittade bara lite i affärer och så. Men jag hittade iaf ett par JÄTTE snygga shorts! Dom var mörk blå/jeans färgade och liksom höga i midjan, dessutom hittade jag en fin top som matchade dom jättebra, den var vit och ganska genomskinlig <3
Jaha det var nog allt ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!